شعر و داستان های کوتاه

شعر و داستان های کوتاه

مهسا

اول سلام به همه بازدیدکنندگان محترم،بعدشم اینکه خوش اومدین به وبم،اینجا همه چی میتونین پیدا کنین،حتما به قسمت موضوعات برین و به بقیه مطالب هم سر بزنید،یه خواهش کوچولو هم دارم ازتون ......**نظر فراموش نشه**....... خوب دیگه هیچی،ممنون که اومدین وبم،دیگه مزاحمتون نمیشم.

موضوعات

زیست شناسی

فیزیک

جمله و شعر

جوک

چیزای باحال از همه جا

عکس و تصاویرخطای دید

نجوم

تاریخی

داستان های کوتاه وقشنگ

عاشقانه ها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعر و داستان های کوتاه و آدرس science-essay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

باران شیشه ای

..:SHAK:..

مریم پاییزی

همه چي

دانلودترانه عکس آهنگ مهدی مطورعلیان

█▀▀▓▒▓▀افزایش امار▀▓▒▓▀▀█

آموزش به همراه تفریح

ستاره مشرقی

ردیاب ماشین

جلوپنجره اریو

اریو زوتی z300

جلو پنجره ایکس 60

مطالب اخير

8اختراعی که اتفاقی اختراع شدند

تحصیل کرده ترین کشور های دنیا...

سرطان را با DNAکنترل کنید

ایول حالگیری.......

........

چه قدر زود دیر میشود....

مداد قرمز...

قلب هدیه.....

شجاعت یعنی این...

تنها سوال من...

تاحالا دقت کردین........

بخندیم یه کم....

ضد پسر

نويسندگان

مهسا

پیوند های روزانه

مریم پاییزی

کلوپ دختران

دنیای رنگارنگ

سه خواهر.....

nadia

ووروجک روزگار

BURNING LOVE

.......***انجمن حمایت از حیوانات***......

عشق هرگز نمیمیرد

..:..:*خانم بلا*:..:...

حمل و ترخیص خرده بار از چین

حمل و ترخیص چین

جلو پنجره اسپرت

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 11563
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 107
تعداد آنلاین : 1




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


یه سوال کوچولو..

اگه دو نفر لبه پرتگاهی باشند،

کدومو نجات میدی؟

اونی که دوستش داری؟

یا اونی که دوستت داره؟

حتما تو نظرا بهم بگین.



نظرات شما عزیزان:

یبیرذل
ساعت19:12---16 فروردين 1393
ول کن مهسا!!!!!!!

عشق تو
ساعت19:08---16 فروردين 1393
راستی اسم شما مهساا؟

عشق تو
ساعت19:08---16 فروردين 1393
راستی اسم شما مهساا؟

عشق تو
ساعت19:08---16 فروردين 1393
راستی اسم شما مهساا؟

عشق تو
ساعت19:08---16 فروردين 1393
راستی اسم شما مهساا؟

عشق تو
ساعت19:08---16 فروردين 1393
راستی اسم شما مهساا؟

گلبرگ
ساعت10:35---29 تير 1392
בیـر آمـَـدی . . .

تـَمـــآم شُـدمــ دیـگـَـــــــر . . .

مـَـטּ هــــــزآر شَبـ بے خوآبــے از تــــــــــو طلبـــ دآرم

از تــــــو میگـذرمــ . . .

ولـے اگـر خُــבآ هـمـ از تــــــو بـــگذرב . . .

مـَـטּ از خُــבآ نمے گذرم. .


jigily
ساعت23:05---20 تير 1392
سرمو میندازم زیر برمیگردم خودشون خودشونو نجات بدن به من چه؟

.:.:*خانوم بلا *:.:.
ساعت16:29---1 تير 1392
دوستان یه سوال!
مهسا زنده است عایا؟؟؟

مهسا اگه زنده ای یه سری به ما بزن


ووروجک روزگار
ساعت16:39---30 خرداد 1392
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش کن


سه خواهر...
ساعت21:52---21 خرداد 1392
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش کن


سبا
ساعت19:13---31 فروردين 1392
اونی که دوستم داره رو نجات میدم و بهش می گم اگر می خوای به دستم بیاری پس اونی که دوستش دارم رو نجات بده

منا
ساعت22:40---16 بهمن 1391
خودمو نجات میدم

سه خواهر...
ساعت14:29---1 بهمن 1391
من خدا رو برای نجات هردوشون صدامیکنم...

مرجان
ساعت16:50---29 دی 1391

از: خدا



به : تو



تاريخ : امروز



موضوع : خودت



رفرنس نامه : زندگي







من خدا هستم امروز مي خواهم به تمامي مشكلات تو رسيدگي كنم به كمك تو هم



نيازي ندارم پس روز خوبي داشته باشي







من دوستت دارم و بخاطر داشته باش وقتي شرايط بنحوي هستند كه تو نمي توني



از پس مشكلاتت بربياي اصلا سعي نكن كه خودت پي راه حل باشي بلكه اونها را



بعهده خداوند بگذار







زمانش كه برسد خودم رسيدگي مي كنم تمامي مشكلات حل مي شوند اما در زماني



كه من تعيين مي كنم نه زماني كه تو مي خواهي







وقتي كه مشكلت رو پيش من مي فرستي ديگه دليلي براي نگراني نيست بجاي



نگراني روي چيزهايي تمركز كن كه الان توي زندگيت داري شايد تصميم بگيري



كه اين پيام رو براي يك دوست بفرستي متشكرم با اين كار شايد از طريق



جديدي شرايط زندگي اونها رو لمس كني كه تا الان نمي دونستي







حالا امروز يك روز خوب خواهي داشت







خدا اكنون تلاش و دست و پا زدنت رو ديده و دستور مي ده كه ديگه تموم شه



بركت خدا داره به سمتت مي آد







اگر خدا رو قبول داري اين پيام را براي ده نفر ارسال كن











فقط 20 دقيقه زمان دارين تا به 10 نفر بگين كه دوستشون دارين


شری، علیا ، مهسا
ساعت12:59---26 دی 1391
سلام خواهر مهسا
شناختی ما رو دیگه؟؟؟؟
آفرین ....

به وب ما هم یه سری بزن . اگر هم خواستی ما رو لینک کن ...
تو هم لینک شدی اونم با افتخار...


foruzan
ساعت23:23---17 دی 1391
man on kasi ke dosam dare

مرجان
ساعت0:33---16 دی 1391
سختههههههههه!!ولی نمیخوام خودخواه باشمممم دوس دارم اونیکه دوسم داره رو نجاات بدم!!نه نه نیدونممم
شاید 3تایی پرت شیممم!!
نه نه شاید...
نه نه...
ایششششششش گیجممم کردی!!
نیدونممم اصلا خودمو پرت میکنم که راحت شم


elya
ساعت16:13---14 دی 1391
salam khobi mahsa? veb kheyli khobi dari. rasti khob bastegi dare oon kasi k doosesh daram doostam dare ya na. age na mauloome ooni k doostam dare
پاسخ:البته کاملا درسته!


تارا
ساعت18:46---6 دی 1391
واقعا خيلي سخته اصلا نميدونم آهان فهميدم خودم رو پرت ميكنم تو همون دره آخه نمي تونم تصميم بگيرم

منصور
ساعت11:41---2 دی 1391
AZAIZAM MANAM SHOMARO LINK KARDAM

منصور
ساعت16:48---1 دی 1391
سلام عزیز دلم وبلاگ خیلی خوبی دارین بهتون تبریک می گم اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن در ظمن نظرتم راجب وب من بگو اگه می شه منتظرم....

.:.:.* خانوم بلا *:.:.
ساعت12:37---30 آذر 1391
تو دلداری چو من دیوانه داری/تو مجنونی چو من بی خونه داری/ شب یلدا مرا دعوت کن ای دوست / اگه تویخچالت هندونه داری.......پاسخ:یلدای تو هم مبارک!!!!

.:.:.* خانوم بلا *:.:.
ساعت20:47---29 آذر 1391
سلام آبجی مهسا!!!

میخواستم بگم که وبلاگ انجمن رو لینک کنپاسخ:باشه حتما


غمكـــــــــــده
ساعت23:17---25 آذر 1391
آــــــــــــــم بيا
***


غمكـــــــــــده
ساعت10:50---22 آذر 1391
اوني كه دوسش دارم و اگه من لبه پرتگاه باشم اوني كه دوسم داره بياد منو نجات بده

مجید
ساعت1:08---16 آذر 1391
هیچکدوم (تبعیض قائل نمیشم)

دل شیدا
ساعت15:10---10 آذر 1391
اونی که دوسم داره راستی بیا به ما سر بزن

دلارام
ساعت18:45---8 آذر 1391
سوال از اين سخت تر؟پاسخ:میدونم،ولی خوب حالا چی کار میکنی؟

.:.:.* خانوم بلا *:.:.
ساعت20:18---7 آذر 1391
اونی که دوسش دارم رو نجاتش می دم و ازش میخوام که که اونی که دوسم داره رو نجات بده.........پاسخ:موفق باشین واقعا براتون آرزوی خوشبختی میکنم!!!!!!!!!

پرنسس
ساعت15:16---6 آذر 1391
اونی که دوس دارم!
کجایی بیمعرفت؟!!!!!!!


mohammad
ساعت14:30---3 آذر 1391
خيلي وبلاگ خوبي داري .به وبلاگ من هم سري بزن خوش حال ميشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 2 آذر 1398برچسب:,

|